Torp Köpcentrum

Äntligen fick jag träffa Anna igen! Som jag har väntat. Fick med mig en H&M påse hem, men var ytterst nära att få med ett par sprillans nya converse också. Men jag väntar lite med dem ;)


En till bikiniöverdel, behövde en till bandeau att bytas om med.

Bikiniunderdel, har en likadan i 36 som är lite för stor. Köpte nu en i 34.

Sminkväska som jag länge kollat på.

Det går bra för mig och min shopping. Just nu handlar jag ju bara efter behov. Det bara bockas av från min Behöva Lista just nu. Toppen!

pussss&kram
#1 - - Sofia:

sv: :) trevligt ;)

Siam är secondhand affären i stan :D

#2 - - Aggeoa ♥:

SV: Okej, men då vet du varför jag tjatar. det är inte för att jag måste ha den direkt. Det är bara för att du inte ska glömma bort den :)) <3

#3 - - Aggeoa ♥:

SV: aa, okej. Jag tyckte ändå jag inte var så farlig den här gången. Jag skickade ett sms. Men eftersom du inte svarade efter några timmar, så skrev jag det på bloggen. För jag trodde du inte sett det.. "/ Sist gång vet jag att jag var jobbig, men jag gjorde inte särskilt mycket den här gången faktiskt.. <3

#4 - - Anna:P <3:

det va riktigt roligt på torp!!<33

det måste vi göra om:D<33

Upp