Longing for your birth.

Datorn är nu alldeles tom. Förberedd för att lämnas in imorgon. Den känns inte som den är min. Så nu sitter jag här, och tar ett sista farväl till min lilla Mac innan den säljs till England.

Dessutom har jag ändrat åsikt om den nya datorn som vi ska få helt. Jag och J såg den på Elgiganten igår och stod och grejade lite med den. Och vet ni vad? Den verkar toppen! Inte alls så avancerad som jag trodde att den skulle vara. Det är en positiv överraskning. Så nu längtar jag riktigt till nästa vecka då vi ska få de nya. Något mer jag längtar till är till imorgon. De senaste dagarna har jag och J suktat efter en Ben & Jerry's. Så imorgon blir det ett stopp på Hemmakväll innan vi drar hemåt.

(Ska även försöka blogga lite från pc:n. Så det inte står helt tomt här.)


pusss&kram
Nytt | |
Upp