Ansiktsbehandling är tummen upp!

Min förmiddag spenderades inne på Hudlyftet. Där fick jag ansiktsbehandling mot akne, massage, peeling och tips med mera. Det var kul som attan och mamma bokade direkt en till behandling på sportlovet. Vilket jag inte säger nej till alls. Ett stort plus med att vara där var att man fick ligga i en varm säng. Alltså en sådan säng som man bara trycker på en knapp så blir den varm! Riktigt coolt och skönt. Och jag som verkligen hatar mina finnar var jag väldigt glad när jag såg skillnaden. Hon smetade på riktigt många grejer och de gav resultat. Visst, alla stora finnar är kvar. Men de flesta av mina porer, plitor och småfinnar är så gott som borta.

Jag fick också med mig en bok hem. Om Dermanords produkter och tips.

Där har vi boken.

Mamma köpte en duscholja till mig och niklas också. Fast jag fattade aldrig vad den var bra för...

pusss&kram
Vardag | |
#1 - - Millan.:

Ååå, det låter skönt! En sån säng skulle man ha! :)

<333

#2 - - Aggeoa ♥:

SV: You do not look like crap, so you shut up! ;D hahahah <333333

Upp