You know I'm bad, I'm bad. You know it!

Senaste:
Låt du hörde: Secrets - One Republic
Film du såg: I jakten på stenen.
Mat du åt: Lax, panga och ris ;)
Kram: kom från Ebba.
Puss: Kajsa.
Känslan: Nervositet!
Resa: Thailand.
Glädje: Idag.
Dröm: Kommer inte ihåg.
Person du träffade: Mamma?
Personen du pratade i telefon med: Pappa.
Personen du fick sms av: Ebba.
Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig.
Gången du var utomhus: I förmiddags.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Några dagar sedan.
Saken du köpte: Solkräm och tvål.


Allmänt:

Ska bli skoj: att åka till Malta!
Ska inte bli skoj att: mellanlanda. Booring!
Sparar till: Systemkamera!
Pålägg som gäller: Ost.
Önskar att jag var bättre på: att rita.
Dagens dryck: Vatten.
Vad saknar du: Mina vänner från förra språkresan och Almuñécar!
Tre band/artister: You Me At Six, Kill Hannah och Kids In Glass Houses.
Vad har du gjort idag: Läst bok, studerat kartboken.
Brukar du svära mycket: Sådär.
Hur tidigt stiger du upp: Ställer klockan mellan 10-11.
På helgerna: Hur tidigt jag går upp?
Vad ska du göra ikväll: Gå igenom lite packning, I believe.
Hur många timmar sover du per natt: Typ tio.
Vem är snyggast i världen: Alla är fina på sitt egna lilla vis.
Vad är det för veckodag: Lördag idag.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Almuñécar.
Favoritplagg i garderoben just nu: Tubtoppen.
Längd: 1.60 cm...
Vikt: 50 kg.
Byter gärna garderob med: Kenza.
Byxa eller kjol: Hmm. Byxa?
Senast utlästa bok: The Short Second Life Of Bree Tanner.
Mitt rum kan beskrivas som: Fult, gillar inte de röda väggarna!
Mig själv med tre ord (just nu): Förväntansfull, svettig och optimistisk.
Jag tränar: Fotboll..
Jag ville bli när jag var liten: Jag vet inte ;)

pussss&kram
Vardag | |
#1 - - Helena:

Ja, det skulle vara roligt att ååka dit igen!

Ha en bra resa till Malta, du åker imorgon va?

#2 - - Aggeoa ♥:

Haha. "Senaste gången du åt 7-eleven korv"? Vafan? ;D<3

#3 - - Alva:

Agnes, ALLA har någon gång ätit en 7-eleven korv, det är liksom något man måste göra innan man dör ;D

Upp