Mitt 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yes box, massa grejer!
Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror det i alla fall, haha..
Hur firade du nyår förra året? Ute på Vänersnäs med KKHEL, saknar mina tjejer något otroligt!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nix.
Dog någon som stod dig nära? Nej, tur det!
Vilka länder besökte du? Polen, Tyskland, Norge och körde genom Danmark. 
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Nya upplevelser, helt klart.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 13/5 - Auschwitz-Birkenau och sedan 6/8..
Vad var din största framgång 2011? Sommarjobbet, andra jobb? Eller kanske helt enkelt att jag gick min egen väg.
Största misstaget? Har fuckat upp en del saker, ångrar och vissa saker ångrar jag inte. Så är det.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Värre förra året, klarat mig ganska fint iår.
Bästa köpet? Mina Dr. Denim jeans, skulle aldrig klara mig utan de.
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, spontana nöjen och skor, hehe.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Flera saker. Klassresan till Polen/Tyskland var en lycklig tid!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Fest i hela huset, moves like jagger, debut, jag kommer och din mamma typ.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare kanske?
Vad önskar du att du gjort mer? Varit lite smidigare, haha.
Vad önskar du att du gjort mindre? Varit uppkäftig och sur.
Hur tillbringar du nyår? I thn med fantastic four!
Favoritprogram på TV? Kollar inte så mycket på serier på TV, köper boxar (hehe) men NCIS.
Bästa boken du läste? Kommer inte ens ihåg vilka böcker jag läst..
Största musikaliska upptäckten? Börjat gilla Snook igen.
Något du önskade dig och fick? Önskade mig ett par Dr. Martens som jag aldrig trodde att jag skulle få men så fel jag hade!
Blev du kär i år? Nein.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Anna kom hit och vi fotade, kollade på film och tjockade oss. Specialitet.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Varit lite snällare mot min familj.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Varierande, men fastnade för transparant och uppstickande skjortor under tröjor.
Vad fick dig att må bra? Mina vänner, resor, familj och överraskningar.
Vem saknade du? Saknar alltid Ebba, Helena och Klara!
De bästa nya människorna du träffade år 2011? Träffat många nya människor men de allra bästa är Natalina, Hanna och Azra! Så härliga människor.
puss&kram
Frågor | |
Upp