Ni som trodde att jag inte skulle blogga alls efter macen hade fel!

Jag är chockad, trodde inte att jag skulle blogga såhär mycket från pc:n... Men det här går ju bra. Dock så är det ju det här med nya och fräscha bilder... Hehe, får blogga lite från pappas dator. Så kan jag lägga in bilder från kameran och greja med hårddisken. Pallar inte göra det från Niklas dator. Vill ju inte bli totaldödad när han kommer hem. Det kanske mamma redan hunnit då dock. I alla fall med hennes blick. Hon gillar absolut inte klackar och turkbyxor. (Hade klackar på mig idag och beställde nyss turkbyxor.. ehe.) Too bad, men det är min stil!
På tal om klackar så hoppas jag innerligt att de fyller på med Zhob snart igen på Nelly.com. Innan sommaren är slut, det är ju fri frakt och fria byten under sommaren. Då vill jag lägga vantarna på Zhob. Åh, jag tror jag hör mamma få spader!

puss&kram
Upp