Jag lever!

Insåg nu att det var ett tag sedan jag hängde här, har haft en liten bloggpaus. Sedan ni hörde från mig senast har jag slutat sommarjobbet, vart med kompisar, lyckats få halsfluss som totalt sabbade mitt lov som jag gått och längtat efter så mycket. Sitter nu med lite halsfluss kvar men det onda är över, ska bara fortsätta äta penicillin i några dagar till. Ska aldrig klaga över halsont efter detta, någonsin! 
 
Har dock väldigt mycket spring i benen efter varit liggande i en vecka men jag får inte träna ännu, vilket frustrerar mig så otroligt mycket! Fotbollen drar snart igång och då blir det cup och sedan tre matcher med damerna på en och samma vecka, sedan träningar med både dem och F15. Därför vill jag bara ut och springa nununu, så jag kommer igång innan. 
 
 
puss&kram
Vardag | |
Upp