Lejonkungeeeeen

Ett livstecken från mig! Idag har jag väl förmodligen inte sett så levande ut dock... Legat i sängen hela dagen ungefär! Men jag tränade en timme klockan elva och var helt slut efter det, så jag antar att det är okej. Det är ju trots allt lov nu! Eftersom jag var en utav dem som inte sett Lejonkungen så knyckte jag åt mig brorsans hårddisk och kollade på Lejonkungen 1&2, i sängen. Otroligt skönt, eftersom jag har en relativt ny säng (120) och den är grymt skön! Lämnar inte denna sängen med glädje kan jag väl säga... Sorry Alex, men min säng är min största kärlek!
 
Som vanligt när mor min drar iväg på något så blir det pizza hemma, haha, så nu ligger jag återigen i sängen i totalt matkoma och ska kolla på Lejonkungen 3! Otroligt chill söndag. Det bästa av allt... ingen söndagsångest! Åh, så skönt med lov.
 
om ni glömt hur jag ser ut liksom...
 
puss&kram
Vardag | |
Upp