TJA BOIS

Får skäll för att jag inte bloggar. Så får väl ta och slänga in ett litet inlägg! Skolan har börjat och det känns som om det kommer bli ett bra år, har äntligen historia nu också - vilket känns awesome. Diggar historia! Lite struligt schema bara men jag har fortfarande sovmorgon på fredagar så det är bra. 
 
Var nere och spelade match förut, fast egentligen skulle jag inte vart med men jag blev så sugen så jag och Hanna (som inte var med men var ombytt ändå) bytte kläder och vi hade som tur var samma skostorlek! Så jag sprang in och spelade och det var en utav de roligare matcherna på länge. Dock hade jag vanlig bh istället för sport-bh och haha, det gör jag inte om! Imorgon blir det match igen, fast med damerna. Nu pallar jag inte vila min fot längre, det blir inte bättre så då kan jag lika gärna köra på. Orkar inte sitta hemma!
 
 
puss&kram
Vardag | |
#1 - - Maj - en bra träningsblogg:

vad för skola går du?=)

Upp