Tjänna

Här sitter jag i min soffa och har precis kollat på några videos om matte. Har nationella i matte på torsdag och det känns inte alls bra. Hoppas iaf att jag får ett E! Tveksamt, men man kan ju alltid hoppas. Sedan är det inga mer nationella prov för detta året efter torsdag heller, amen to that! Sedan ska jag lämna in två uppgifter denna veckan, sedan kan jag andas ut för ett tag hoppas jag.
 
Annars då? Jodå, livet rullar på. Har kirrat sommarjobb och var på Ullared med några goa kompisar i söndags. När Jocke frågade vad det bästa köpet var så var det inget snack om saken, One Tree Hill boxen med alla nio säsongerna! Åh, eufori. Älskar serier. Funderar på att dra ett avsnitt nu... Eller kanske en promenad först? Låter bra, kan ju iaf försöka att lugna ner mig inför matten på torsdag. Kvällspromenader är allt bra grejer det, är typ som min nya kvalitetstid med mig själv. Nix, på med skorna och i med hörlurarna!
 
Vardag | |
Upp