Hard work work..

Åh, gudars... Sov över hos Joakim igår. Pluggade lite medan han spelade FIFA, tog en promenad med Sigge, gjorde vår träning för våra 30 dagar, och halvsov typ. I alla fall jag, haha.. Somnade nääästan på vägen dit i bussen, så var astrött efter det.. Jaja, fick ta bussen som gick 06.45 (!!) men det går faktiskt bra, har vant mig vid det, och jag kan sminka mig och greja i skolan sedan. Funkar fint! Slapp betala också för kortbetalningssaken var sönder, katchiiing! Mitt busskort från skolan funkar tyvärr inte där borta, är en annan kommun..
 
Idag var det filosofi, retorik och gymnasiearbete. Jag gillar tisdagar! På retoriken var det ett rollspel och jag skulle vara lite smått elak, vilket jag var och jag var konsekvent tydligen, mucho bra. Sedan på gymnasiearbetet fick jag feedback från min handledare och det var positivt denna gången, var så nervös.. Hade nämligen lämnat in ett utkast av mitt arbete till henne så hon kunde kolla på det. Trodde hon skulle såga mig totalt, haha.. Jaja! Efter vi hade slutat så satt jag kvar i tre timmar och pluggade inför svenskaprovet imorgon. I fyrkanten märkte jag att min buss var sen så pappa fick komma till ICA så fick jag gå in och börja plocka varor, smidigt. Och jag fick prova kesella med äpple och kanel smak, jag gillade den! På med lite crunchy och voila. Väl hemma pluggade jag inför provet i en timme till och nu ska jag försöka mig på lite samhällsplugg. Vill bara sova eftersom jag vart uppe så länge..
 
innan Hannas födelsedagsfest i lördags
Plugget | |
Upp