Säger ju att jag gillar listor..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte till Zakynthos med Erika och Klara. Inga språkreseledare eller föräldrar som tar hand om en. Det var nice.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade jag nyårslöfte? Isåfall var det ett dåligt för jag kommer inte ihåg, hehe..

3. Vilka platser besökte du?:
Thailand, Tyskland, Zakynthos, Dalsland, haha..

4. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
13 januari, 6 augusti, 17 augusti, 20 september

4. Vad var din största framgång 2013?
Rycka upp mig.

5. Bästa köpet:
Hm.. Vad har jag köpt i år..? Resan till Zakynthos var nog fett värt. 

6. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
Let her go - Passenger, Addicted to you - Avicii, Am I Wrong - Envy, ça va & miss decibel & sista minuten - Medina.

7. Favoritprogram på TV?
Kollar inte tv. Kollar serier!

8. Bästa boken du läste i år?
Trasig. Fy vad hemsk, men läsvärd som in i bomben.

9. Vad gjorde du på din födelsedag?
Fick presenter av mamma, pappa och Niklas. Gick i skolan. Fick present av Hanna. Käkade fin middag efter skolan med familjen. Joakim kom hit på kvällen och sov över.

Frågor | |
Upp