CAE

Lördagen den femtonde mars (oooh, veronica maggio) idag. Inte en helt vanlig dag detta året, utan den dagen då CAE stod på schemat. Provet började 8.45 idag och slutade 14.50... Reading, writing, use of English och listening gjordes idag. Speaking var i måndags. Så nu är hela skiten över! Ingen mer Cambridge! Känns så skönt att ha det ur vägen. Hur det gick vet jag inte, tror vi får reda på det i april, maj någonting. Får se hur det gick! Kändes helt okej i alla fall! Och hade bra med tid så jag hann kolla igenom vad jag skrivit. Verkade inte vara så många slarvfel iaf! Åh, nu känns det bra att slippa det. Bara högskoleprovet kvar, men det pallar jag inte plugga för. 
 
Nu ligger jag i min säng och gör ingenting. Mådde lite sådär när jag kom hem från provet och överby efter det, så lade mig i sängen och vilade en stund. Men nu mår jag bra igen så nu ska jag nog ta tag i min underbara bok och läsa ut de sista sidorna.. Kanske bara 10-20 sidor kvar. Ledsamt. Den är ju så himla bra! Jaja, life goes on. Får hitta en ny bok!
 
 
 
Plugget | |
Upp