Ja, jag gillar listor.

1. Hur gammal är du om fem år? 23 år 

2. Vem var den sista du träffade? Niklas

3. Hur lång är du? 161 cm... buhu. Kunde jag inte fått några centimeter tilll?

4. Vilken var den senaste film du sett? Oblivion med Tom Cruise, den var bra!

5. Vem ringde du senast? Anna

6. Hur löd ditt senaste sms? Icke bra.

7. Vad är dagens planer? Kanske kolla film. Och soooova! 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hatar verkligen att prata i telefon, så sms alla gånger.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? När hon gick förbi mitt rum för typ en kvart sedan.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grå.

12. När vaknade du idag? 12, hehe.

13. Har du någon gång hittat en katt? Inte vad jag kommer ihåg, haha, fan va random. 

14. Vilken är din favoritplats? Mitt lilla ställe vid stranden, vårt ställe i Thailand och Hallevi.

15. Vilken plats föredrar du minst? 62:an. Hatar den bussen. Är ju inte direkt en plats, men den bussen.. nej.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Göteborg kanske. Förhoppningsvis inte här i Vargön.

17. Vad skrämde dig som barn? Råttorna i Barbie och nötknäpparen (haha).

18. Vem fick dig att skratta senast? Vet inte faktiskt! 

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Med tanke på att jag fick tänka någon sekund innan jag kom på vad det var, ja.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar MacBook <3

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Äger massa pyjamasar och har alltid på mig strumpor, oavsett hur varmt det är! 

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem! Älskar kuddar och täcken.

23. Hur många landskap har du bott i? Uno.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Tyvärr, ja. Så jäkla äckligt. 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor! Sedan kommer skor, men då ska det helst vara strumpor och skor, hehe.

26. Är du social? Ja, när jag vill. Ibland känner jag bara att nej, idag pallar jag inte, då väljer jag själv att inte vara det. Annars är jag nog rätt så social!

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's. Kanske.. Chocolate fudge brownie!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara massa för framtiden, ge till min familj och sedan resa.

29. Tycker du om kinamat? I löve it.

30. Tycker du om kaffe? Gjorde det för ett tag sedan men inte nu.

31. Vad dricker du till frukost? Vatten, alltid vatten. Dricker sällan något annat än vatten.

32. Sover du på någon särskild sida? Njae.

33. Kan du spela poker? Njae, tror inte det.

34. Tycker du om att mysa? Ja. Yes I do.

35. Är du en beroendemänniska? Förstår inte frågan, haha.. 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nix.

37. Vill du ha barn? Tror inte det faktiskt, nej.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska och ännu mindre kinesiska, haha..

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tyvärr! Vill göra det. Det står med på min 100 saker att göra innan jag dör, haha.. 

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. Bara det inte är en saltvattenspool. Hatar verkligen salt. Och äckliga hajar och maneter.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Roliga saker med vännerna!

42. Äger du dyra smycken? Något kanske!

43. Har du någon gång testat narkotika? Hahaha, gud nej. 

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt att säga där! Har så många roliga människor i mitt liv!

46. Välj ett ärr på din kropp? Välja ett ärr? 

47. Vad har du för ringsignal? Crazy - Gnarls Barkley. Har haft sen femman typ, haha.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Inte jag, men mamma kanske.

49. Flirtar du mycket? Verkligen inte, vet knappt hur man gör haha..

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Ute i skogen. 

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, har inte kommit så långt än.

52. Har du fått fortkörningsböter? Haha, nej. 

53. Vilken var den senaste bok du läste? The Host. Läste ut den igår, saknar redan boken...

54. Läser du dagstidningen? Nix.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nein.

56. Dansar du i bilen? Kan hända..  

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM kanske.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? CAE-provet. Men skulle inte kalla det krafsa haha.

59. När var du i kyrkan senast? Kommer inte ihåg om det var begravning eller konfirmation...

Frågor | |
Upp