Lättad.

Ojoj, vilket brakinlägg jag skrev där... Kändes ändå skönt att få ut sig det, bloggen är ju till för det. Och den är till för mig. Men känner ändå att jag har mer att få ur mig, jag är inte riktigt färdig än. Men det får vänta. Nu är jag så trött att jag måste gå och lägga mig. 
 
Imorgon ska jag fixa lite skolarbete och skicka in ett CV. Och ska fira Erika också, det ska bli kul! Känner att livet rullar på bra nu. Jag har fått ett hum om vad jag vill göra i framtiden och vilka jag vill umgås med. Även kommit till insikt med hur och vem jag är, och att det är okej. Vissa saker är naturliga här i livet, som inte går att göra någonting åt. Om man inte är villig att kämpa hårt för det förstås. Men det vill inte jag, jag anser inte att det är värt det i det här fallet. Och det är okej. För om det är så det ser ut så är det så det ska vara. Och till slut kommer det vara bäst för alla. Det är precis som Ung Cancer säger, det är okej att känna precis vad man vill.
Vardag | |
Upp