En bild från idag...

Igår satte jag och Anna oss på cykeln och cyklade till en busskur där vi satt och pratade. Fast egentligen var det så att jag retades och Anna puttade in mig i väggen. Mysigt. Sedan fick vi för oss att vi ville till Ica, fast vi hade inga pengar på oss så vi beslutade att vi skulle åka hem och hämta pengar. Då hade vi en halvtimme på oss innan affären stängde, så vi cyklade i racerfart!
Efter det sov vi över hos Anna. Hon orkade inte blåsa upp luftmadrassen så vi sov skavfötters. (Heter det så?) I alla fall vaknade jag upp flera gånger med Annas fötter liggandes på mitt ansikte. Mysigt igen!
Idag gick jag iväg tidigt från Anna för att åka till Erika. Där var också Klara och vi åkte till vattenfallet och fotade där. Mycket bra dag!

Foto: Erika, med min Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
puss&kram
#1 - - Linnea:

Vackraste Hanni <3

Upp