Blåmärken + helgbilder!

TJENNNNARE. Tror ni att jag är på bra humör idag? Njae. Faktiskt inte. Inte bra alls faktiskt. Fick en jävla smäll på idrotten (rakt på smalbenet, gooosh) så ett blåmärke håller på att blomma ut. Roligt? Nej. Har redan ett massivt blåmärke från förra veckan på idrotten, dock mitt eget fel hehe, fast det gör inte ont längre. Det är bara prydnad. Fick nu en tanke...... får man tillräckligt med blåmärken över hela kroppen blir man en avatar! Man blir ju liksom blå...
Nejfan, nu är jag alldeles för övertrött! Får ta och skriva på min spanska-text eller ta en powernap. Lockande med nummer två jappjapp. Mat låter också bra. Tillsammans med How I Met Your Mother.
foton snodda från erikuten.
puss&kram
#1 - - Linnéa:

HAHA :) har också massa blåmärken, spelade innebandy på idrotten... tror våran idrottslärare gillar innebandy...

#2 - - Julia ♢♢:

sv: hehe, men jag lär ju inte göra samma misstag igen ;)

TAGGA THAILAND! HIHIIHIHIHI

#3 - - Julia ♢♢:

sv: JA! GUD VA GÖTT! typ sola hela dagarna och bara ta det lugnt! bada, bli brun, shoppa! GAh:)

Upp