Längtar till sol och värme...

Har vart hos Joakim sen i torsdags. Insåg att jag inte har varit där sen påsk. Oopsie! Vi har bara myst med Sigge, som jag saknat något in i bomben, och igår så kom gänget och joinade oss på en grillkväll med sällskapsspel, och självklart VM! Idag körde jag hem och det var ingen big deal det. 
 
Är så himla sugen på en resa! Jag har vart upptagen när det vart sol och nu det senaste har det bara regnat så jag är ju bleeeek. På sommaren? Det händer inte ofta! Ska försöka lapa sol så mycket jag kan när tillfälle ges. Och längta till Thailand vid jul. Men vill ju åka iväg innan det! Jag, Klara och Erika pratade på om vi ska ta oss en resa i augusti, precis som förra året och det hade ju vart hur nice som helst! Speciellt om Patchett och Kajsa kan följa med denna gången. Åh, längtar utomlands!
 
 
Vardag | |
#1 - - Klaris:

Vi får smida planer imorgon :D :D

Upp