Tankeställare.

 
På första raden i behovstrappan hittar vi våra fysiska behov. Sex ligger i samma kategori som att andas. Sex är alltså viktigt för vår hälsa. Det är bevisat. Så varför ska man då vara en hora (def: prostituerad) för att man gör något så normalt, vanligt och viktigt? Något som främjar vår hälsa? Något som är i samma behovstrappsteg som att sova? Varför sätta ett så dåligt betingat ord på något så naturligt? Ja men du där, vafan dricker du vatten? Din hora. Logik? Ingen alls. Dessutom, ordet hora... Definitionen av hora är någon som säljer sex. Det är många kvinnor som blir kallade horor idag, utan att sälja sex. De blir kallade det för att de har sex. De blir kallade när det inte ens finns något bevis på dennes överhuvudtaget har sex. Då känner jag bara att man använder ordet fel. Och varför hacka ner på någon för att den gör något bra för sin hälsa och välmående? Vi lever i en konstig värld.
Annat | |
#1 - - Agnes:

Tyckte de här inlägget va typ de bästa jag läst på länge! Tänkte att jag sparar de o länkar på min blogg någongång när jag känner för att make a statement. Om du är okej med det alltså (jag menar... de är ju typ hela 40 pers som läser de jag skriver, haha). Sjukt bra i alla fall! :D

#2 - - Agnes:

Tyckte de här inlägget va typ de bästa jag läst på länge! Tänkte att jag sparar de o länkar på min blogg någongång när jag känner för att make a statement. Om du är okej med det alltså (jag menar... de är ju typ hela 40 pers som läser de jag skriver, haha). Sjukt bra i alla fall! :D

#3 - - Agnes:

Tyckte de här inlägget va typ de bästa jag läst på länge! Tänkte att jag sparar de o länkar på min blogg någongång när jag känner för att make a statement. Om du är okej med det alltså (jag menar... de är ju typ hela 40 pers som läser de jag skriver, haha). Sjukt bra i alla fall! :D

#4 - - Agnes:

Tyckte de här inlägget va typ de bästa jag läst på länge! Tänkte att jag sparar de o länkar på min blogg någongång när jag känner för att make a statement. Om du är okej med det alltså (jag menar... de är ju typ hela 40 pers som läser de jag skriver, haha). Sjukt bra i alla fall! :D

#5 - - Agnes:

Tyckte de här inlägget va typ de bästa jag läst på länge! Tänkte att jag sparar de o länkar på min blogg någongång när jag känner för att make a statement. Om du är okej med det alltså (jag menar... de är ju typ hela 40 pers som läser de jag skriver, haha). Sjukt bra i alla fall! :D

#6 - - Agnes:

ojdå.. spam va de här

Upp