15 september

Hann inte läsa så mycket i mina tidningar som jag såg fram emot så mycket igår. Kollade på film med mamma och pappa och sedan blev det valvakan... Känner just nu att jag inte ens orkar kommentera det. Men nu sitter jag här och bläddrar i ELLE i alla fall! 
 
Idag kändes det inte alls jobbigt att cykla till och från stan, har blivit lite trött på att cykla 14km varje dag i blåsten... Men idag kändes det bra! Känns som dagen bara rusat iväg idag. Trots att jag gick upp vid tio, det är tidigt för mig, haha... Åkte som vanligt till Nemo, gick jättebra med honom idag! Fick en puss när jag kom. Sedan gick jag till apoteket och hämtade ut recept och sedan tillbaka till Nemo för en långpromenad. På vägen hem drog jag förbi ungdomsmottagningen, kände mig inte direkt sugen på att förnya mitt recept när det kommer kosta 300 kronor. Så ska testa nytt och hoppas verkligen att jag inte reagerar negativt på det, känns ju förjävligt att behöva betala över 1000 kronor per år för något som befinner sig på första behovstrappan tillsammans med att andas, dricka vatten och äta. Kände mig nöjd och hoppade på cykeln och cyklade hemåt. Dock i världens motvind så då var det kanske inte överdrivet roligt att cykla...
 
Men herregudars, hade totalt glömt bort att man kan söka till universitet nu! Öppnar ju idag på antagning.se, ojsan. Nu får jag gå in och söka!
 
 
Vardag | |
Upp