Ny design, igen...

Kände mig så trött på att headern inte syntes på mobilen och iPads. Såg olika ut överallt, så sket i den headern, trots att jag var riktigt nöjd med den och fick köra på en vanlig text bara. Men nu ska det i alla fall se likadant ut överallt, och det är det viktigaste för mig just nu!
 
Men hejsan hoppsan, vad tiden går. Kollade några extra avsnitt av Suits och sedan började jag strula med designen, hehe. Men nu får jag allt hoppa i säng! 
 
Nämen se här, en bild från provrummet då jag köpte kimonon jag hade på bilderna som jag och Anna knäppte sist gång. Senaste gången jag använde denna var nog i provrummet. Nej just det! Hade på mig den på en presentation i skolan en gång, min lärare tyckte att jag såg trygg ut i min kaftan, haha... Antar att den är lite annorlunda!
 
Vardag | |
Upp