Mensvärk + serier

Just nu ligger jag i sängen och har mensvärk. Så har i princip bara kollat serier och ätit glass hela dagen. Men det får man göra när man har mensvärk, kan intala mig själv att man mår bättre då. Har börjat kolla om Desperate Housewives, älskar den serien, älskar humorn! Trodde verkligen inte att det skulle vara bra när jag började kolla på det eftersom det handlar om medelålders kvinnor men ack så fel jag hade! Rena skrattfesten. 
 
Är riktigt nöjd med min hylla med filmer och serier (och lite böcker!) i mitt rum. Pappa tycker jag är dum som köper så mycket serier när man kan kolla på nätet! Men det är någon speciell känsla med att ha dem på DVD och kunna kolla när jag vill, med bra kvalite och ingen buffring som stör. Köpte jag vet inte hur mycket när jag var på Ullared i fredags! Jag köpte Grey's Anatomy säsong 1-10, Divergent, Catching fire, Mockingjay part 1, Hachiko, alla Sagan om ringen och alla Hobbit. SÅ nöjd! Haha, jag och serier/filmer alltså... Har rätt många nu, men mer ska det bli! Jag har alla SATC, One tree hill, The O.C, Gossip Girl, Vampire diaries, Desperate Housewives, alla Harry Potter, Ice Age, Die Hard, Ensam Hemma, Mission Impossible, Jason Bourne-filmerna, Twilight, tre säsonger av PLL, två säsonger av Suits, två säsonger av NCIS och massa filmer. Sen alla Game of Thrones-böckerna som jag ska ta mig an i sommar!
 
 
 
 
Vardag | |
Upp