23 december 2012

Måste säga att jag fick en otroligt fin bloggrape av Erika där. Till och med en bild från våra vackraste år! Sikka pangbrudar. Eller inte. Haha, så jäkla ful... Men tanken var fin, tack Erika, hehe.
 
Sitter nu i min säng och väntar på att uppesittarkvällen ska börja och granen blev precis klädd. Känns gött! Mina händer doftar gottigotti nu också för jag tog lite av min bodylotion från Victoria's Secret som jag fick av Alex idag. Höhö, ja - jag öppnade julklappen idag istället för imorgon. Så kan det gå! Har vart och lämnat julklapparna till familjen under granen och börjar faktiskt tagga inför imorgon! Sedan att jag inte har en blekaste aning om vad jag ska ha på mig och att jag inte kan bestämma mig när jag ska duscha är inte lika viktigt... Yeye, ser ut som att det blir en bra jul och det ska bli kul att ha Batman-maraton med familjen imorgon kväll! Tror jag bara har sett ettan? Är det den med Heath Ledger? Han är i alla fall grym. Och snygg. Och tyvärr död. Att dö är nog inte så farligt när han finns där uppe, hehe.
 
mums
 
puss&kram
Nytt | |
Upp