Absolut perfekt helg

I lördags gick jag och Joakim ner till Hallevi för att kolla på Wargöns damer. En avgörande match ifall de skulle vinna serien. Och det gjorde dem! Så himla stolt över mitt gamla lag! De är så himla duktiga allihop, så roligt! Dessutom träffade jag Erika där, vi har inte träffats på tre och en halv vecka, sen hon flyttade till Västerås. Så roligt att träffa henne igen! Sen efter matchen kollade jag och Joakim på min kusins match, han var så duktig han med! Efter det drog vi iväg till Göteborg för middag på Jensens Böfhus och bio, The Maze Runner. Filmen var riktigt bra faktiskt! Tydligen baserad på en bok, så nu vill jag självklart beställa de böckerna, hehe...
 
Och sedan på söndagen hämtade jag upp Kajsa så åkte vi till Patchett som också kom hem i helgen! Kan en helg bli bättre? Inte för mig! Sedan blev det kalas för mina kusiner som fyllde 20. Vill också bli 20 men är inte ens 19 än, haha... Och igår åkte jag hem till Erika där Klara var så bakade vi världens godaste äpplepaj, helt seriöst. Kan säga att den här helgen, och måndagen, har vart perfekt. Sen att jag blev sjuk spelar ingen roll, grym helg ändå! Och få ligga i soffan och kolla på Viaplay hela dagen var ju inte direkt överdrivet tråkigt det heller.
 
 
Vardag | |
Upp