I can be cruel.

Ojdå. Jag trodde att det var finalen idag på Project Runway. Men det är det ju nästa söndag! Då missar jag ju den. Blä, tycker jag om det. Oj, vänta lite.. Måste hitta mina nycklar. 15 min senare. Found them! Hahah, jag är kass på att hålla reda på nycklar. Och glasögon! De är värst, hahah.

Usch, usch, usch!
Vad är det med folk egentligen? Jag fick nyss reda på en grej som hände en tjej vid hallevi förut. Stackarn. Men jag ska inte säga vad som hände. Jag vet ju inte ens om de vill hålla det hemligt! Men det får vi väl se om det står i ttela imorgon.

& imorgon efter skolan så går jag hem till mormor. (Agnes! Sällskap?) För sedan kommer mamma och hämtar mig vid fyra tiden så åker vi ut till Överby. Ska nämligen prova skjortan, och förhoppningsvis köpa den ;) Just det, jag får lägga i den nya chic tidningen i väskan också. För man kan hämta ut en hårspray på Sisters då. Fast jag får inte läsa den! Jag måste ha något och läsa på flyget ;) Heheh.. Gash, sista dagen imorgon. Sen bär det av. Thailand.

oj, glömt NO:n.. Tjing!
pusss&kram
Vardag | |
#1 - - Aggeoa ♥:

Förlååååt. Men jag ska till Göteborg ;) <3

Upp