Om mig.

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Hanna Andersson. Jag är sjutton år och är ett litet december-barn. Jag bor i en liten håla i Vänersborgs kommun i Västra Götaland. Pluggar just nu i Trollhättan på Folkuniversitetets internationella gymnasium. Där läser jag samhällslinjen med internationell profil. Har spelat fotboll i elva år i världens bästa lag, Wargöns IK. Dock tog jag en paus och spelade inte år 2011 men sedan kom jag gång igen och spelar fortfarande. Annars då? Otroligt lat och älskar mat.
 
Humöret är oftast på topp och jag skrattar väldigt mycket, gärna högt. Jag är en glad person helt enkelt! Tycker om att vara med mina kompisar, fota, resa, shoppa och träna med mera. Har en förkärlek till The O.C, böcker, Thailand och Indiskas stora temuggar. Jag har glasögon och är så klumpig som man bara kan bli. Det var nog det mesta om mig. Ha det bra!
 
Vardag | |
Upp