Flashback

Läste på en blogg som tillhör en tjej som heter Esther, hon är i Malága just nu och har bestigit ett berg där. Det förde mina tankar till när jag gjorde det när jag var i Spanien. Vi var några frivilliga som ville gå upp på ett berg. Det var varmt, utmattande men ändå riktigt roligt! Vi var 600 meter upp om jag inte minns fel. Eftersom vi var längst ner i Spanien så kunde vi sett Afrika om vädret hade varit klart nog. Tyvärr så var det inte det men utsikten var majestätisk ändå.
Men på vägen ner så skulle vi ta en annan väg... Genom alla torra buskar. Sedan fick jag lite smått panik för att jag trodde att det skulle finnas ormar där också, så jag sprang ner för berget och kom ner med alldeles upprivna och blodiga ben, haha.. De andras ben såg likadana ut, så vi gick till havet sedan. Alla badade med kläderna på, haha. Åh, saknar Spanien!
Helenas bilder! Haha, liten Hanna 2009.
puss&kram
Upp