Träningslägret var toppensnoppen!

Hur känns era ben? Som vanligt? Kul för er! Mina lider av träningsvärk och någon konstig form av smärta i vaderna/benhinnorna.. Sedan har jag träningsvärk i magen och armarna också. Tycker om träningsvärk! Känns att man har gjort något då. Vi hade under dessa tre dagar fyra fotbollsträningar, en 400-meters stafett och sedan simmade vi också. Jag tyckte att lägret var awesome! Vi fick jättefina stugor, jag hade roliga människor i min stuga, asgod hotellmat och sedan bra träningar och allmänt kul med laget.
Ska iaf vila mina vader, smörja in dem, massera dem och stretcha dem ett par dagar för att se om det blir bättre! Går nog över snart i så fall tror jag. Jaja, nu ska jag lägga mig i soffan och vila ett tag. Helt slut efter denna helgen!
image description
puss&kram
Vardag | |
Upp