livet

Livet efter studenten... Sommarlovet var skönt och välbehövligt. Fick ta hand om saker som jag behövde ta hand om. Tänkte mycket. Vad vill jag? Vilka vill jag hålla kontakten med? Vilka kommer flytta ifrån mig? Hur kommer livet bli i höst? Vad ska jag göra? Så jäkla många frågor. Men jag har löst dem alla, fått svar på alla. Erika och Patchett flyttar på onsdag. Västerås och Lund, inte de närmsta städerna direkt! Men fy vad roligt de kommer ha, men känns självklart konstigt att om bara några dagar kommer två utav mina allra bästa och närmaste vänner flytta iväg. Men jag har i alla fall Klara och Kajsa kvar här hemma, och många andra kompisar! Så nu hoppas jag på att jag kan få ett jobb på Klaras jobb så vi blir arbetskompisar! Det hade ju varit grymt, att jobba tillsammans med en utav sina bästa vänner? Men nu har jag klurat ut vad jag vill göra och vad som är värt att lägga fokus på nu. Jag är numera dagmatte till en liten collie också! Riktigt roligt faktiskt, dessutom har ägarna en katt också som är väldigt gosig om man stannar där en stund. Då har man två djur i soffan som vill vara med och kolla på TV, helt perfekt. 
 
 
Otroligt ful bild, men här är Tyson när han vill kela. Han gillar inte selfies.
Vardag | |
#1 - - Anonym:

test

Upp