Torsdag

Ligger nu hemma i min säng, helt utmattad. Dagen började med att jag åkte till Sportlife innan skolan och sprang 5km på löpbandet, gjorde min dagliga träning i 30 dagars-schemat och sedan körde jag cable kickbacks. Härligt! Gick faktiskt väldigt bra att springa, även fast jag inte gjort det på ett tag. Skulle egentligen bara springa i en kvart hade jag tänkt, men det gick så bra så jag fortsatte tills jag hade sprungit 5km. Sedan var det nudlar i skolan, med sweet chili (!!), så det var otroligt gott! Sedan fick vi hämta våra studentmössor också, som ni ser i inlägget nedan. Åh, den känslan. Vart fan tog de här tre åren vägen?! 
 
Just nu tar jag en liten paus innan jag börjar plugga. Ska läsa lite i en rapport och sedan öva på min engelska presentation jag ska hålla på måndag... Är inte taggad för att göra det, ALLS. Men jaja, måste få det gjort nu. Så  nu ska jag plugga lite och sen belöna mig med ett avsnitt av DH.
 
 
 
Vardag | |
Upp