Shopping + Jag har startat en kennel! Eller?

I torsdags åkte jag och mamma till Göteborg för lite shopping. Jag fick med mig en kofta från Odd Molly (den enda modellen som jag inte såg koko ut i, Odd Molly passar inte riktigt mig, men blev kär i min kofta), en jacka från Zara, en tangle teezer, rouge från elf och en halsduk från H&M. Ska försöka ta lite bilder på grejerna när det är ljust ute! Är väldigt nöjd i vilket fall! 
 
Idag var det promenad med Nemo som vanligt, blåste otroligt mycket så det var väl kanske inte den roligaste promenaden vi haft! När jag satt och väntade på mamma ringde Patchetts mamma och frågade om jag kunde passa Molly i några timmar idag, och det kunde jag! Så när jag kom hem dröjde det inte länge innan lilla Molly kom. Dock kidnappade mamma henne på en långpromenad och sen följde Molly efter mamma hela kvällen, haha. Men mysigt var det att ha henne här! Hon var här förra lördagen, sen var det att ta hand om Nemo hela veckan, Sigge hela helgen nu, Nemo och Molly idag! Älskar hundar så det är perfekt för mig! Mina tre favvohundar. Och Leo och Aya förstås! Längtar tills jag har bosätter mig någonstans och skaffar hund.
 
 
Vardag | |
#1 - - Molls Lillmatte:

Hur gick den promenaden tro..? haha <3 ;)

Upp