Wazzup

Ligger just nu i min säng och fryser. Dags att slå på elementen snart känner jag! Idag gick jag och Nemo på en promenad i en timme, i pisseregn. Och jag har ingen regnjacka! Det var inte kul. Och Tyson hade vält ner en kruka så den gick sönder. Det var dock rätt roligt när man såg hur han gömde sig och kollade på krukan när jag kom in, haha.. Det var ju inte direkt svårt att hitta den skyldige! Han är så söt. 
 
I fredags åkte jag och Joakim upp till Emma och Anton i Karlstad och hälsade på tills på söndagen. Vi gick på Annabelle på bio, käkade pizza och spelade Wii m.m. Det var väldigt mysigt! Nu längtar jag till jag (och Joakim) också har en egen lägenhet och börjar plugga. Vill bara komma igång!  
 
Nu funderar jag på om jag ska kolla lite Grey's Anatomy. Är så himla glad att Kajsa har alla boxarna så jag kan kolla på TV:n! Älskar den känslan. Därför jag alltid köper boxarna. 
 
Hittade dessa fina bilder på min dator, haha, ingen aning när vi tog dom! Min kille.
 
Vardag | |
Upp