10/9

Idag blev det en långpromenad med Nemo och träningsvärken känns allt! Först en cykeltur dit och sedan två promenader och sen cykla hem. 14km cykling och kanske en mils promenad (borde nog mäta upp hur långt jag går!) varje vardag. Känns rätt gött att röra på sig lite extra varje dag så. Ska dock träna imorgon med Anna, hoppas att min träningsvärk har minskat då.. Eller att Anna har glömt bort att vi ska träna, hehe... 
 
Nu ligger jag i sängen och kollar på The Originals, som vanligt. Är så himla skönt med min egna lilla kvalitetstid med mig själv och en serie. Då trivs jag! Snart är det väl dags att sova dock.. Ska fota imorgon med Anna innan vi tränar, och vill inte se ut som en zombie då! Ska bli kul att fota, det var rätt längesen. Vill verkligen komma igång och börja fota mer, det är ju så himla roligt egentligen! Längtar även tills på fredag, då är det myskväll med Kajsa och Klara. Och på lördagen åker jag nog upp till Joakim och sen tillbaka på söndag för då är det första riksdagsvalet som jag får rösta i! Är så peppad! Det bästa när man förstår sig på politiken är att det blir roligt och man vet att man kan göra skillnad! Hoppas att alla röstar nu! Annars får ni väl rösta blankt, mycket bättre än att rösta alls. Förresten, såg någon reklam om att man kunde sälja sin röst? Alltså nej. Ser inte hur det kan göra saker och ting bättre. Den som får rösten kan välja vilket parti som helst att rösta på och det kan ju bli knasigt. Företaget kan lätt lägga alla de rösterna på ett och samma parti om de vill (vilket jag inte tror kommer hända, men ändå - fortfarande dålig idé) vilket inte är rättvist mot röstsystemet. Något annat som är orättvist är att den individ som köper rösten får rösta dubbelt medan majoriteten utav folket får rösta en gång. Njae, den idén ställer jag mig inte bakom. 
 
Imorgon är det dags att ta nya bilder!
 
Vardag | |
Upp